W związku z realizacją Projektu "Międzynarodowe Centrum Politechniki Wrocławskiej - wzmocnienie potencjału Uczelni w przyjmowaniu i obsłudze zagranicznych gości i studentów" zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji na szkolenie dla kadry administracyjnej w zakresie stosowania nowoczesnych narzędzi elektronicznych do obsługi studentów obcokrajowców oraz kadry administracyjnej goszczącej na uczelni.
Termin szkolenia: 16 marzec
Wersja online za pośrednictwem platformy Zoom.
Program szkolenia:
• Wprowadzenie do usługi Google Street View Trusted, jako narzędzia pomocnego w komunikacji w obszarach kampusu uczelni
• Prezentacja realizacji usługi na obszarze Politechniki Wrocławskiej
• Omówienie obszarów dostępu publicznego do usługi
• Opcje udostępniania spaceru wirtualnego w komunikacji ze studentami (mail, strona www, media społecznościowe)
• Pytania uczestników
Wymogi projektowe nie pozwalają nam przyjmować dokumentów czarno-białych dlatego w celu zgłoszenia się na szkolenie należy wydrukować w kolorze i wypełnić poniższe dokumenty zgłoszeniowe:
- formularz rekrutacyjny
- formularz zgłoszeniowy
- oświadczenia uczestnika dot. ochrony danych osobowych (1, 2, 3)
Dokumenty należy dostarczyć do dnia 11 marca do Pani Sylwii Marciniak (budynek A-1, pok. 255).