Centrum Relacji Międzynarodowych

Social media dla początkujących - bezpłatne warsztaty dla pracowników

Data: 11.01.2022 Kategoria: Pracownicy

Data: 26.01.2022
Miejsce wydarzenia: online
Godzina: 08:30 - 15:00

Powrót
pokaż na mapie

k1_logo_dopuszcz_wers_podstawowa_pl_rgb-02.gif

Jesteś pracownikiem PWr? Zajmujesz się promocją? Chcesz komunikować się ze studentami za pośrednictwem mediów społecznościowych? Zapraszamy na bezpłatne warsztaty z obsługi mediów społecznościowych od podstaw. 

Temat: Social media od podstaw

Termin: 26.01.2022 (środa) godz. 8.30-15.00

Tryb: online

Warsztaty będą realizowane w ramach projektu pt. „Międzynarodowe Centrum Politechniki Wrocławskiej - Uczelnia otwarta na nowe Kultury”. Projekt finansowany przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej w ramach Programu Welcome to Poland (2020).

Wydarzenie zostanie przeprowadzone w formie online (platforma Clickmeeting) i będą miały charakter praktyczny, dzięki czemu uczestnicy zdobędą konkretne umiejętności, gotowe do zastosowania w pracy zawodowej (i nie tylko). Potwierdzeniem udziału w warsztatach będzie certyfikat.

Do kogo jest skierowane zaproszenie?

  • Pracownicy Politechniki Wrocławskiej odpowiedzialni za promocję uczelni, jednostek i projektów.

Termin dostarczania dokumentów zgłoszeniowych to 24 stycznia godz. 12.00. Liczba miejsc jest ograniczona. Liczy się kolejność zgłoszeń. 

Jak się zapisać?

  1. Zapoznaj się z zasadami uczestnictwa w warsztatach.
  2. Uzupełnij, wydrukuj i podpisz dokumenty zgłoszeniowe: 

3. Wyślij skan dokumentów do pani Marzeny Kurdyś: marzena.kurdys@pwr.edu.pl

4. Dostarcz oryginały dokumentów do Działu Współpracy Międzynarodowej bud. L 3 ul. Na Grobli 12, pok. 1.18, pani Marzena Kurdyś lub wyślij je pocztą wewnętrzną. Termin dostarczania dokumentów: 24.01 godz. 12.00.

W razie pytań, zapraszamy do kontaktu: Marzena Kurdyś, marzena.kurdys@pwr.edu.pl, 71 320 4884.

Program warsztatów:

Do pracy samodzielnej przed warsztatami:

NAGRANIE 

  • Instalacja aplikacji
  • Jak założyć konto prywatne (Facebook/Instagram)
  • Jak założyć konto firmowe (Facebook/Instagram)

Podczas warsztatów:

WPROWADZENIE 

  • Dlaczego warto rozkręcić swoje social media (prezentacja)
  • Który kanał mediów społecznościowych wybrać: Instagram vs Facebook (prezentacja)
  • Profil prywatny czy firmowy, który wybrać (prezentacja)

FACEBOOK część warsztatowa

  • Uzupełnij swoje konto (część warsztatowa)
  • Elementy wizualne profilu (cover photo, zdjęcie profilowe) - część warsztatowa.
  • Rodzaje postów i ich publikacja (część warsztatowa)
  • Grupa na Facebooku, jak ją założyć (część warsztatowa).

INSTAGRAM część warsztatowa

  • Wypełnij swój profil niezbędnymi informacjami - inspirujące BIO (część warsztatowa)
  • Zdjęcie profilowe jak je wybrać i umieść (część warsztatowa)
  • Rodzaje postów i ich publikacja (część warsztatowa)
  • Znaczenie hashtagów i ich praktyczne dopasowanie do profilu (warsztat)
  • Instagram Stories (część warsztatowa)
  • Rolki na Instagramie (część warsztatowa)

PODSUMOWANIE

  • Jak stworzyć profesjonalny wizualnie profil (prezentacja, przykłady inspirujących profili)
  • Aplikacje i narzędzia, które ułatwiają działania (prezentacja)
  • Jak sprytnie ułożyć swój harmonogram publikacji (prezentacja).
  • Podsumowanie szkolenia
Politechnika Wrocławska © 2024