Jesteś pracownikiem PWr? Zajmujesz się promocją? Chcesz komunikować się ze studentami za pośrednictwem mediów społecznościowych? Zapraszamy na bezpłatne warsztaty z obsługi mediów społecznościowych od podstaw.
Temat: Social media od podstaw
Termin: 26.01.2022 (środa) godz. 8.30-15.00
Tryb: online
Warsztaty będą realizowane w ramach projektu pt. „Międzynarodowe Centrum Politechniki Wrocławskiej - Uczelnia otwarta na nowe Kultury”. Projekt finansowany przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej w ramach Programu Welcome to Poland (2020).
Wydarzenie zostanie przeprowadzone w formie online (platforma Clickmeeting) i będą miały charakter praktyczny, dzięki czemu uczestnicy zdobędą konkretne umiejętności, gotowe do zastosowania w pracy zawodowej (i nie tylko). Potwierdzeniem udziału w warsztatach będzie certyfikat.
Do kogo jest skierowane zaproszenie?
- Pracownicy Politechniki Wrocławskiej odpowiedzialni za promocję uczelni, jednostek i projektów.
Termin dostarczania dokumentów zgłoszeniowych to 24 stycznia godz. 12.00. Liczba miejsc jest ograniczona. Liczy się kolejność zgłoszeń.
Jak się zapisać?
- Zapoznaj się z zasadami uczestnictwa w warsztatach.
- Uzupełnij, wydrukuj i podpisz dokumenty zgłoszeniowe:
- formularz zgłoszeniowy
- oświadczenie (dotyczy tylko nowych uczestników projektu)
- dodatkowa zgoda na przetwarzanie danych osobowych
3. Wyślij skan dokumentów do pani Marzeny Kurdyś: marzena.kurdys@pwr.edu.pl
4. Dostarcz oryginały dokumentów do Działu Współpracy Międzynarodowej bud. L 3 ul. Na Grobli 12, pok. 1.18, pani Marzena Kurdyś lub wyślij je pocztą wewnętrzną. Termin dostarczania dokumentów: 24.01 godz. 12.00.
W razie pytań, zapraszamy do kontaktu: Marzena Kurdyś, marzena.kurdys@pwr.edu.pl, 71 320 4884.
Program warsztatów:
Do pracy samodzielnej przed warsztatami:
NAGRANIE
- Instalacja aplikacji
- Jak założyć konto prywatne (Facebook/Instagram)
- Jak założyć konto firmowe (Facebook/Instagram)
Podczas warsztatów:
WPROWADZENIE
- Dlaczego warto rozkręcić swoje social media (prezentacja)
- Który kanał mediów społecznościowych wybrać: Instagram vs Facebook (prezentacja)
- Profil prywatny czy firmowy, który wybrać (prezentacja)
FACEBOOK część warsztatowa
- Uzupełnij swoje konto (część warsztatowa)
- Elementy wizualne profilu (cover photo, zdjęcie profilowe) - część warsztatowa.
- Rodzaje postów i ich publikacja (część warsztatowa)
- Grupa na Facebooku, jak ją założyć (część warsztatowa).
INSTAGRAM część warsztatowa
- Wypełnij swój profil niezbędnymi informacjami - inspirujące BIO (część warsztatowa)
- Zdjęcie profilowe jak je wybrać i umieść (część warsztatowa)
- Rodzaje postów i ich publikacja (część warsztatowa)
- Znaczenie hashtagów i ich praktyczne dopasowanie do profilu (warsztat)
- Instagram Stories (część warsztatowa)
- Rolki na Instagramie (część warsztatowa)
PODSUMOWANIE
- Jak stworzyć profesjonalny wizualnie profil (prezentacja, przykłady inspirujących profili)
- Aplikacje i narzędzia, które ułatwiają działania (prezentacja)
- Jak sprytnie ułożyć swój harmonogram publikacji (prezentacja).
- Podsumowanie szkolenia