Centrum Relacji Krajowych i Międzynarodowych

Procedura składania skarg i wniosków

Procedura składania skarg i wniosków w ramach programu Erasmus+

  1. Zgłoszenie sprawy
    Student może zgłosić skargę lub wniosek:

    • bezpośrednio do Koordynatora Uczelnianego Programu Erasmus+,

    • do Koordynatora Wydziałowego, jeśli sprawa dotyczy kwestii akademickich lub organizacyjnych na wydziale.

  2. Forma zgłoszenia
    Skargę/wniosek można złożyć:

    • pisemnie (e-mail lub w formie pisma),

    • ustnie – podczas dyżuru Koordynatora.

  3. Rozpatrywanie sprawy

    • Koordynator analizuje zgłoszenie i podejmuje działania wyjaśniające.

    • W razie potrzeby student zostaje poproszony o dodatkowe informacje lub dokumenty.

    • O wyniku rozpatrzenia skargi/wniosku student informowany jest w formie pisemnej (e-mail).

    • Czas na rozpatrzenie sprawy - 30 dni kaledarzowych.
  4. Odwołanie
    Jeśli student nie jest usatysfakcjonowany rozstrzygnięciem, może skierować sprawę do Dyrektorki Centrum Relacji Krajowych i Międzynarodowych. 

  5. Poufność
    Wszystkie zgłoszenia są rozpatrywane w sposób poufny i z poszanowaniem praw studenta.

Politechnika Wrocławska © 2025