Centrum Relacji Międzynarodowych

Podnoszenie jakości obsługi klienta-studenta w sekretariacie i dziekanacie – Protokół dyplomatyczny i organizacja wizyt

W związku z realizacją Projektu „Międzynarodowe Centrum Politechniki Wrocławskiej – wzmocnienie potencjału Uczelni w przyjmowaniu i obsłudze zagranicznych gości i studentów”, serdecznie zapraszamy pracowników do wzięcia udziału w rekrutacji na 2 -dniowe szkolenie: „Podnoszenie jakości obsługi klienta-studenta w sekretariacie i dziekanacie – Protokół dyplomatyczny i organizacja wizyt”, które odbędzie się w dniach 9 -10 luty br. w godz 8.30- 15.30 w wersji online za pośrednictwem platformy Zoom.

Wymogi projektowe nie pozwalają nam przyjmować dokumentów czarno-białych dlatego w celu zgłoszenia się na szkolenie należy wydrukować w kolorze i wypełnić poniższe dokumenty zgłoszeniowe:
- formularz rekrutacyjny,
- formularz zgłoszeniowy,
- oświadczenia uczestnika dot. ochrony danych osobowych (1, 2, 3)


Dokumenty należy dostarczyć pocztą wewnętrzną do dnia 25 stycznia do Pani Sylwii Marciniak (budynek A-1, pokój 255).

Politechnika Wrocławska © 2024