Centrum Relacji Międzynarodowych

Protokół dyplomatyczny i organizacja wizyt/Social media w praktyce

W związku z realizacją Projektu „Międzynarodowe Centrum Politechniki Wrocławskiej – wzmocnienie potencjału Uczelni w przyjmowaniu i obsłudze zagranicznych gości i studentów”, serdecznie zapraszamy pracowników do wzięcia udziału w rekrutacji na :
a) 2 -dniowe szkolenie: „Podnoszenie jakości obsługi klienta-studenta w sekretariacie i dziekanacie – Protokół dyplomatyczny i organizacja wizyt”, które odbędzie się w dniu 27-28 października w godz 8.30- 15.30 w wersji online za pośrednictwem platformy Zoom
b) 1-dniowe szkolenie: „Social media w praktyce”, które odbędzie się w dniu 23.11.2020 i 30.11.2020 w godz 8.30-14.30 w wersji online za pośrednictwem platformy Zoom

Wymogi projektowe nie pozwalają nam przyjmować dokumentów czarno-białych dlatego w celu zgłoszenia się na szkolenie należy wydrukować w kolorze i wypełnić poniższe dokumenty zgłoszeniowe:
- formularz rekrutacyjny,
- formularz zgłoszeniowy,
- oświadczenia uczestnika dot. ochrony danych osobowych (1, 2, 3)

Termin rekrutacji:
Dokumenty należy dostarczyć pocztą wewnętrzną do dnia 16 października br. do Pani Sylwii Marciniak (budynek A-1, pokój 255).

Politechnika Wrocławska © 2024